PŘEDPISY PRO WEBOVÝ OBCHOD
Předpisy obchodu
Následující obchodní řád definuje všeobecné podmínky prodeje v našem internetovém obchodě dostupném na adrese https://feminasklep.pl, jehož provozovatelem je Femina Shop sp. z o.o., Ludwika Waryńskiego 49, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7343545984, REGON:366502710, KRS 0000552154. Základní kapitál činí: 5000 PLN. Společnost je zapsána v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem pro Kraków Śródmieście v Krakově, 12. obchodní oddělení, pod číslem KRS 0000662154.
1. Rozsah platnosti smluvních podmínek
Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny objednávky zadané prostřednictvím našeho internetového obchodu. Nabídka našeho internetového obchodu je určena pouze pro spotřebitele.
Spotřebitelem se v souladu s § 22 občanského zákoníku rozumí fyzická osoba, která činí právní úkon s podnikatelem, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností.
2. Uzavření smlouvy
Kupní smlouva je uzavřena se společností Femina Shop sp. z o.o..
Prezentace produktů v našem internetovém obchodě představuje nabídku na uzavření kupní smlouvy. K uzavření smlouvy je třeba přidat vybrané produkty do nákupního košíku a provést objednávku. Nákupní košík a údaje zadané ve formulářích lze před odesláním objednávky upravit pomocí dostupných funkcí a zpráv zobrazených v průběhu procesu objednávání.
Kliknutím na tlačítko Potvrdit a dokončit na stránce s přehledem objednávek zadáváte závaznou objednávku produktů v nákupním košíku. Jakmile je vaše objednávka přijata a zaregistrována v počítačovém systému našeho internetového obchodu, je uzavřena kupní smlouva. Po odeslání objednávky od nás obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a uzavřením smlouvy.
3. Jazyk a pravidla pro uzavírání smluv
Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Obsah smlouvy zaznamenáváme a údaje o objednávce a naše obchodní podmínky vám zasíláme e-mailem. Informace o objednávce si můžete zkontrolovat také prostřednictvím svého zákaznického účtu. Obchodní podmínky jsou rovněž zpřístupněny na webových stránkách našeho internetového obchodu tak, abyste je mohli získat, reprodukovat a uložit.
4. Dodání výrobků
V některých případech je třeba k uvedeným cenám produktů připočítat ještě náklady na dopravu. Objednané výrobky jsou doručovány prostřednictvím kurýrních společností, které s námi spolupracují. Podrobné informace o možných způsobech a termínech dodání, jakož i o nákladech na dopravu jsou uvedeny v průběhu objednávání a ve zvláštní informační sekci na webových stránkách našeho obchodu.
Výrobky je zpravidla možné vyzvednout osobně na uvedené adrese: Kusocińskiego 30, 33-300 Nowy Sącz, od 8.00 do 16.00 hodin.
5 Platby
V našem internetovém obchodě máte k dispozici následující formy platby:
Elektronické platby (e-platby) prostřednictvím online platební služby.
Poskytovatelem online platební služby je společnost Autopay.
Dostupné formy platby: - platba prostřednictvím služby Autopay:
Platební karty:
V případě, že se jedná o platební kartu, je možné použít následující platební karty: * Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Platba klasickým bankovním převodem na bankovní účet našeho obchodu. Pokud si zvolíte tento způsob platby - po odeslání objednávky vám e-mailem zašleme údaje pro převod. Realizace objednávky bude zahájena po připsání celé požadované částky za zadanou objednávku na náš účet.
Podrobné informace o možných způsobech platby, včetně online platebních služeb integrovaných s naším obchodem a dostupných typů elektronických plateb a případných dodatečných nákladů, jsou uvedeny při zadávání objednávky a na webových stránkách našeho obchodu ve zvláštní informační záložce týkající se způsobů platby.
6. Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitelé mají zákonné právo na odstoupení od smlouvy, jak je uvedeno v poučení o právu na odstoupení od smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy mají rovněž fyzické osoby, které uzavírají smlouvu přímo související s jejich podnikatelskou činností, pokud je z obsahu smlouvy zřejmé, že pro ně nemá profesionální charakter ve smyslu čl. 556 odst. 4 občanského zákoníku.
7. Výhrada vlastnictví k věcem
Zboží objednané v obchodě zůstává naším vlastnictvím až do úplného zaplacení prodejní ceny.
8. Poškození způsobené při přepravě
V případě spotřebitelských nákupů na dálku nese náš obchod vždy riziko náhodného poškození nebo ztráty zboží během přepravy. Pokud jsou objednané výrobky doručeny se zjevným poškozením vzniklým během přepravy, prosíme Vás, abyste takovou závadu co nejdříve nahlásili doručovateli a kontaktovali nás. Opožděné nahlášení takové reklamace nebo kontaktování nemá žádné důsledky pro vaše zákonné nároky a jejich vyřízení, zejména pro vaše práva ze zákonné záruky za vady popsané v následujícím bodě. Rychlejší oznámení nám však pomáhá při uplatňování našich nároků vůči dopravci nebo pojistiteli přepravy.
9 Záruka, záruka a odpovědnost prodávajícího
Jsme povinni dodat výrobky (zboží) bez vad. Zákonné právo z odpovědnosti za vady prodávaného zboží (tzv. záruka za vady) se uplatňuje v rozsahu stanoveném v § 556 a násl. občanského zákoníku. Ze záruky odpovídáme, pokud se fyzická vada projeví před uplynutím dvou let ode dne dodání věci. Pokud je předmětem prodeje použitá movitá věc, činí záruční odpovědnost jeden rok od data dodání.
Reklamace lze uplatnit:
e-mailem na adresu: info@felinaobchod.cz
písemně na adresu: Kusocińskiego 30, 33-300 Nowy Sącz.
Zavazujeme se, že na stížnost odpovíme okamžitě, nejpozději však do 14 dnů od jejího podání. V případě uplatnění práv ze záruky jste povinni na naše náklady doručit vadný předmět na výše uvedenou poštovní adresu, pokud to považujeme za nezbytné pro vyřízení reklamace. Pokud by vzhledem k povaze věci nebo způsobu její instalace bylo doručení nadměrně obtížné, jste povinni nám věc zpřístupnit v místě, kde se nachází.
Informace o případné dodatečné záruce a její podrobné podmínky jsou vždy přiloženy k výrobku a jsou k dispozici na informačních stránkách internetového obchodu.
Náš zákaznický servis je vám k dispozici: pondělí až pátek od 8.00 do 16.00 hod.
10. elektronické služby
Pro používání našeho internetového obchodu, včetně prohlížení našeho sortimentu a zadávání objednávek, je nutné mít multimediální zařízení s nainstalovaným webovým prohlížečem a přístupem k internetu a e-mailu. Doporučujeme, abyste v nastavení prohlížeče povolili JavaScript a ukládání souborů cookie. Uživatelé jsou povinni používat internetový obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými mravy, a je zakázáno poskytovat obsah protiprávní povahy.
Přijímáme veškerá nezbytná opatření, abychom zajistili, že webové stránky a rozhraní našeho internetového obchodu jsou plně funkční v rozsahu našich současných technických znalostí, a zavazujeme se v přiměřené lhůtě odstranit veškeré nesrovnalosti a technické problémy nahlášené uživateli. Výše uvedené platí i pro možnost přihlášení k odběru newsletteru nebo volitelnou možnost vytvoření zákaznického účtu - pokud jsou tyto služby poskytovány v rámci našeho obchodu. Na zjištěné nesrovnalosti nebo výpadky ve fungování webových stránek a služeb našeho internetového obchodu nás můžete upozornit prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v části výše. Při stížnostech týkajících se nesrovnalostí souvisejících s technickým fungováním služeb internetového obchodu uveďte prosím typ a datum vzniku nesrovnalosti.
11. Mimosoudní řešení sporů
Rádi bychom vás informovali, že spotřebitelé mají možnost využít mimosoudního řízení o stížnosti a nápravě. Informace o přístupu k výše uvedenému způsobu řešení sporů a postupům naleznete na následující adrese: www.uokik.gov.pl v sekci "Smírné řešení spotřebitelských sporů".
Kromě toho na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr mají spotřebitelé přístup k platformě pro řešení spotřebitelských sporů on-line (tzv. platforma ODR). Platforma ODR je vícejazyčná interaktivní internetová stránka sloužící spotřebitelům a obchodníkům, kteří usilují o mimosoudní řešení sporů vzniklých v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb na dálku.
Využití výše uvedených mimosoudních prostředků nápravy a řešení sporů je dobrovolné a může k němu dojít pouze tehdy, pokud s ním souhlasí obě strany sporu (spotřebitel i prodávající).
Zavazujeme se využívat mimosoudní řešení sporů se spotřebiteli ve smyslu ustanovení zákona ze dne 23. září 2016 o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Subjektem oprávněným k mimosoudnímu řešení sporů mezi naší společností a Spotřebitelem je: Úřad pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Varšava, https://www.uokik.gov.pl.
Žádné z ustanovení těchto obchodních podmínek nemá za cíl porušit zákonná práva spotřebitele. V případě rozporu mezi ustanoveními těchto Obchodních podmínek a právy Spotřebitele vyplývajícími z obecně platných předpisů - se namísto sporných ustanovení Obchodních podmínek vždy použijí zákonné předpisy.